Lukijat

torstai 29. maaliskuuta 2012

And how i met you??

Tässä olen minä, Mari "Harley" Hyvönen.
Tällaiselta näytän "hyvänä" päivänä,kun olen jaksanut laittaa itseni ihmisen näköiseksi :)


Blogin edetessä syitä tänne kirjoittelemiseen ilmenee, mutta ensimmäinen syy ilmenee tässä. 
NUBA! Nuba on aivan ihana ranskanbulldoggi pentuni <3
Joinakin päivinä tuntuu siltä,että tuskin tunnen itseänikään puhumattakaan tuosta pienestä koirasta, joten etsin käsiini muutamia kysymyksiä joissa ehkä ilmenee jotakin pientä meistä.
Minä:
Nimi: Mari, Missu, Harley, prinsessa :D
Horoskooppimerkki: Vesimies
Lempikukka: Auringonkukka
Jos olisin eläin, haluaisin olla: Delfiini
Pidän: Koirista, kirjoista ja elokuvista.
Minua ärsyttää eniten: ... Tällä hetkellä monetkin asiat...
Mitä pelkään eniten: Pimeitä ja ahtaita paikkoja. Myös sitä että Nuballe sattuu jotakin sillä välillä kun en ole hänen kanssaan.
Seurustelenko: Nyt on pakko sanoa,mutta onneks en! :) (Pitkä tarina ja yksi syy täällä olooni...)
Lopuksi tahdon sanoa teille: Tapaamme vielä.

Ja tältä minä näytän joka päivä, ihan realistisesti... :D


Hei tässä olen minä, Nuba,Nuubersson. Tältä näytin ekana iltana, kun saavuin uuden emäntäni luokse.


Tässä jotain pientä tietoa minusta.
Nimi: Nuba, nuupersson, buba
Horoskooppimerkki: Neitsyt
Lempikukka: En tiedä vielä, koska en oo vielä nähnyt kukkia...
Pidän: Mummista, mummin koirasta ja purra kaikkea mitä ei saisi purra :)
Minua ärsyttää eniten: Se kun kiellettään tekemästä jotakin mikä on väärin, mutta silti niin kivaa.
Lopuksi tahdon sanoa teille: Kaikki on kauheen söpöö jos on söpö.

Nyt minä olen 6kk.

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. voi ei :) kiitos jasulle ja nubalta pusui myös. meiän kyl pitää tavata heti kun teil arki normalisoituu ja meil kanssa tossa uudessa kämpässä.

      Poista