Lukijat

tiistai 17. huhtikuuta 2012

Sometimes it´s hard...

Siitä on 16 päivää kun astuin ulos ovesta viimeistä josta olin kävellyt sisään päivittäin viimeisen kolmen vuoden ajan. Se oli vaikeaa ja vieläkin muistan miltä eteinen näyttää ja miltä minusta tuntui kun ensimmäisen kerran astuin sisään.
Tuo hetki kun laitoin oven kiinni oli murskaava. Pahinta siitä hetkestä teki se, että paikalla ei ollut sitä henkilöä jonka kanssa olisin halunnut "hyvästellä" asunnon. En kyennyt olemaan itkemättä.
Ensimmäinen viikko " uudessa kodissa" oli vaikea. Itkin paljon, en pystynyt syömään ja halusin kokoajan pois. Olin aivan kauhea silloin. Välttelin kävelemästä sen rapun ohi tai edes katsomasta sinne päin.  Maanantaina 9 päivä minulla oli jo huomattavasti paljon parempi olo ja helpompi olla tässä uudessa ympäristössä. Nuballa ei ole huolta, se on täällä kuin kotonaan ja anelee herkkupaloja suloisella ryppynaamallaan :D Varmaan sen takia sen masu onkin nyt kipeenä...
Eräs päivä kun olin Donnan kanssa pihalla minun oli aivan pakko katsoa oliko nimeni jo vaihdettu taulusta,se oli. Se oli edistystä.



Tässä ehkä ihanimmat kuvat jotka löysin koneeltani koskien lempi asiaani koko asunnosta:parveketta <3
Koska olen ollut niin levoton kokoajan en ole ehtinyt edes purkamaan tavaroitani,vaatteet ovat ainoat jotka minulla on omilla paikoillaan. Minulla olisi paljon tehtävänä, mutta tällä hetkellä on parempi kun yritän ottaa rauhallisesti enkä pakota itseäni turhaan.
Ei tämä ihan sama ole kuin oma koti, mutta on tässä hyviäkin puolia tietyllä tapaa. 
Ensimmäinen, syön paremmin, tai siis terveellisemmin :D
Toinen, puhun englantia päivittäin,ehkä opin vielä puhumaan sitä ilman että sekotan Shen ja hen keskenään tai että änkytän kokoajan :D
Kolmas,Nuballa on ystävä täällä.
Neljäs, säästän hieman rahaa,onpahan vähän säästössä kun lähden uudestaan omille teilleni.
Viides,liikun huomattavasti enemmän ulkona nyt kun minulla ei ole mahdollisuutta katsella televisiota.
Tällä hetkellä toimin virallisesti siivoojana, koska Nubettimella on masu kipeenä.

Tällä hetkellä katson: Criminal minds season 1
Tällä hetkellä luen: Aloitan juuri lukemaan kirjaa matkalla nörttiyden ytimeen, kirjoittanut Halpern Julie.
Seuraavaksi: Tilaan ja alan tutkimaan uusia kämppikisiäni :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti