Lukijat

sunnuntai 18. marraskuuta 2012

I´m the sailor granny!


Jepa. Olen nyt kahden viikon ajan saanut tehdä hieman erilaista työviikkoa. 
2-3 päivää vanhassa toimipaikassani ja 2-3 päivää tässä "uudessa" eli omassa toimipaikassani.

Hyviä puolia siinä on:
1.) Nähdä vanhoja hyviä työkavereita!
2.) Se kun ei koskaan tiedä mitä saa tehdä, eipähän kangistu rutiineihin.
3.) Joskus käy hyvä nakki ja saa olla huonolla ilmalla sisällä.
4.) Tuntee olonsa edes vähäsen tärkeäksi, osaan täällä hommat ja minua tarvitaan.

Huonoja puolia siinä on:
1.) Muuttuvat työmatkojen pituudet (varsinkin, jos pitäisi käydä kaupassa töiden jälkeen!)
2.) Työvaatteiden kantelu ympäriinsä.
3.) Se tunne, kuin olisit ylimääräinen ja sinua ei tarvita täällä tänään.
4.) Väsymys viikolla ja varsinkin Perjantaisin haluaa olla vain kotona.

Puhuttiin tauolla vanhan työkaverini kanssa:
HÄN: Olin kaupassa kun huomasin seisovani lankojen edessä ja mietin, että pitäiskö alkaa kutomaan. Sitten mä tajusin, et huh ei, en mä niin vanhaks oo vielä tullut. 
(Ei täysin suora lainaus, mutta kutakuinkin pointti tuli selväks) :D 
MINÄ: Ai, mä ostin jo langat, nyt mun pitäis vaan löytää kutomapuikot.

Loppujen lopuks kävin ostamassa nuo puikot :) 


Ensimmäinen merkki vanhuudesta sitten kaiketi! :D

SISARENI: Sitten kun huomaat tykkääväs vaaleanpunaisesta,huomaat olevas vanha.

Olin siis uhonnut siskolleni etten koskaan voisi tykätä vaaleanpunaisesta,missään muodossa, koskaan. Sitten 23 vuotiaana huomasin pitäväni siitä väristä :)

Toinen merkki vanhuudesta! 
Final evidence on se, että kudon nyt vaaleanpunaista tuubikaulaliinaa, neljättä päivää...

Ja siis miten tämä vanhuuden todistelu ja työ liittyy toisiinsa on, se että olen nyt kahden viikon ajan ollut hyvin väsynyt Perjantaisin ja ollut Perjantai illat kotona, joko nukkuen tai kutoen kaulaliinaani. 
Lauantaisin olen herännyt aikaisin ja siivoillut. Sitten vasta, kun olen hoitanut kaikki pakolliset kotityöt olen lähtenyt kaupungille sosiaalisoimaan ihmisten kanssa muutaman olusen merkeissä. 

Aikaisemminhan siis olin koko viikonlopun liikenteessä ja olut maistui ja laulu raikasi, nykyään alkomahooli edes ei maistu pahemmin.
Kaikille teille  nuorille ja nuoren mielisille, tämä ei ole hullumpaa. Koti on puhdas, Nuba tykkää ja ei paina jalka Maanantaisin :D 

P.s Saavuin kotiin tänään hyvissä ajoin vartavasten siivotakseni, mutta jumituin sitten TAAS katsomaan CandyCandya :D 
P.p.s JA KUTOMAAN! 


Rikollisen hyvä koukutus! CandyCandy jaksot 1-6. Kiitos paljon J-Manille joka nuo minulle hankki! :) 

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti