Lukijat

sunnuntai 11. marraskuuta 2012

Koiramaista viikonloppua!


Kyl sen huomaa kun viikonloppu on saapunut.
Yleensä aamuisin tuo nainen, on vihainen kuin perseeseen ammuttu karhu. 
Läheisyys ja jaloissa häärääminen ei kelpaa. Se mörssyää ja möyhöää,kuinka on kamala kiire,kohta olen myöhässä jne. 
Perjantaisin hän on yllättävän leppoinen. Hoitaa aamuhommansa niinkuin muutenkin, mutta ilman kummempaa karjumista.Yleensä Perjantaisin (ainakin tänä Perjantaina) mamma saapui kotiin kahden kauppakassin kanssa täynnä ruokaa MINULLE ja no ok, myös hänelle... Mut pakko mun on sitäkin ruokkia, että se jaksaa käydä lenkeillä MUN kanssa... :) ( <---- kuvitelkaapa tuohon oikein mairea koirahymy ala Nuba) :D 
Ensimmäinen lenkki töiden jälkeen menee yleensä nopeasti ja täynnä huokauksia "Mennään nyt, on nälkä." Mutta Perjantaisin saa haistella rauhassa ja mammakin on nälästä huolimatta yllättävän rauhallinen. 
Pelottavan rauhallinen...
Rappusissa odotan kiltisti mammaa, sekun ei tykkää juosta portaita perässäni. Kuuluu "Hyvä tyttö." Nyt pelottaa, se on liian hyvällä tuulella...
Perjantaisin tuolla naisella on joskus tapana "sammua" sohvalle heti ruokailun jälkeen, sama tapahtui tänään. Siihen se rotkahti joskus viiden aikaan ja heräsi Lauantaina ensimmäisen kerran aamulla viideltä ja sitten 
seuraavaksi seitsemältä. Vaikka olinkin päästänyt hätä lirut lattialle, se ei suuttunut. Ei sillä olisi ollut
lupaakaan, kun itse meni ja nukahti! 
Lauantaina siivoilimme ja ulkoilimme paljon. Mamma jopa leikki ja paini mun kanssa. 
Meille tuli vieraita joskus viiden aikoihin. Mamman sisko ja siskonpoika tulivat tuomaan mammalle vaaterekkiä. Oli kiva peuhata pojun kanssa, mamma kun on välillä vähän laiska mun kanssa leikkimään. Toisaalta Lauantaina ehdimme vähän aamupainia, jonka minä tottakai voitin! 
Illalla vaaterekin kokoamisen jälkeen lähdimme yhdessä Suvelaan morjenstamaan vanhoja ja uusia tuttuja. Pääsin peuhaamaan mammansiskon koirien Nupun ja Ronin kanssa. Se oli mukavaa, olla koko ilta mamman kanssa liikenteessä. :) 
Tänään, Sunnuntaina, olen nukkunut koko päivän. Aina kun olen ollut liikenteessä ja leikkinyt paljon,olen väsynyt. Mamma on katsellut toistamiseen Titanicin, mamman uusimman ihastuksen Leon, elokuvaa :) 
Vielä tunti pesutupaa edessä ja sitten varmaan mammakin könyää nukkumaan mun viereen. 
Oikein mukava viikonloppu takana, ainakin minulla, en sitten mammasta tiedä :D 

Hyvää tulevaa työ,-koulu,-työtöntä viikkoa kaikille!


Terveisin. Nuba,Bobo,Nubamalaatio Hyvönen (rakkaalla LAPSELLA on monta nimeä) <3


P.s. Muistimme soittaa mamman kanssa "Hyvää isänpäivää!"- puhelun ukille. Harmittaa kyllä ja paljon kun ei ole sellaista päivää,kun "Ukin päivä", koska sillon voisin mennä peuhaa vanhan ukon luokse :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti