Lukijat

maanantai 19. marraskuuta 2012

Lauantai hurlumi :)


Niin kuin olenkin tässä valitellut väsymystäni (Tämä Syksy-Talvi sekoitus,kylmyyttä ja pimeyttä ei sovi minulle!!) ja kertonut vanhuuteni saloja halusin vielä hieman kertoa viikonlopustani. 

Perjantai aamu alkoi jo kaaoottisesti, olin nukkunut liian vähän ja siksi huonolla tuulella. Siivoaminen painoi mieltäni, koska en ollut siivonnut ollenkaan viikolla, olin liian väsynyt tekemään mitään. 

Töiden jälkeen olisin kamalasti halunnut tehdä jotain, mutta väsymys voitti tällakin kertaa, jäin kotiin katselemaan (Oikeastaan kuuntelemaan) CandyCandyja ja kutomaan.


                                                               Neljän päivän tulos

Lauantaina heräsin pitkin yötä koska joku soitti monta kertaa yöllä,suututtaa, kun herätetään noin keskellä yötä...  

Kahdeksalta sitten loppujenlopuksi heräsin. Siis juu, nää kylmät säät ei todellakaan sovi minulle! Oon nyt ties kuinka kauan ollut hieman kröhäinen, hieman flunssainen, mutta en tuu kipeeks! Ei se muuten mut nää aamuolot ja töiden jälkeinen olo on jotain ihan ****:n ******! 
Oli pakko siivota, vaatteet makoili vessassa ja tiskit tiskialtaassa. AHDISTAVAA! Ei kun töpinäksi siis. Pyysin samalla toverini J:n syömään luokseni, kun kehasin jo Perjantaina tekeväni herkkuruokaa. En sitten 
kehdannut syödä kaikkea yksin :) 
Siinä siivoillessani sain puhelun Zossilta. Hän pyysi minua katselemaan elokuvia iltasella ja siellä olisi myös Sivi. 
JEE!... Hmm... Mutta mites Nuban kanssa? 

M: Onks sul mitään tänään?

J: Johan mä sanoin, et ei oo.
M: Hyvä, sit voit varmaan kattoo Nubaa muutaman tunnin?
 J: No joo... 

Hyvä siis, Nuballa on kaitsija ja mamma voi lähteä viettämään tyttöjen kanssa laatuaikaa! 

Pakkasin mukaan Nuballe safkaa ja vähän niinko nakitin J:n pesemään Nuban! (Oli muuten pessyt ja nyt Nuba on puhdas,iloinen ja kiiltävä turkkinen kaveri!) :)
Olin suunnittelut lähteäväni hyvissä ajoin kotiin, mutta niinkun aina kun on hauskaa, aika menee kuin siivillä,olin siis hakemassa Nubaa siin yhen aikaan yöllä. Väsy voitti taas (No ***** suprise!) ja vaadittuani peiton päälleni nukahdin kaverilleni. 

Sunnuntai paniikki. "Missä mä oon?!" ... "Ai täällä,hohohaha" (Silmät kiinni)

PANIIKKI. "Missä Nuba on?" 
Hiljaista kävelyä kaverin makkariin ja huomaan, et siellä se Nuba onkin nukkunut yönsä :) 
Aamukävely Suvelassa, juu ei herkkua, mutta oli pakko saada aamupalaa ja kahvia. 
Palvelu pelasin, sain aamupalaksi muroja ja välipalaksi croisantteja ja PAAALJON kahvia. 

...Pitääkin varmaan korvata tää palvelus jotenkin J:lle... Hmm... Pistetään se ajatus muhimaan ajatuspähkinäiseen.  :D


... Tällä viikolla on tiedossa rajua siivoamista. Mut tekevä palkitaan, koska viikonloppu on täynnä ystäviä,juhlia,jutustelua ja mutustelua! Joten pidän pääni kylmänä ja teen mitä on tehtävä.


Siivouksen eka erä ohi Mari 1- Lika 0!! (Pesutupa check!)

Palkitsen itseni tilaamalla uusia perheenjäseniä elokuvieni ja sarjojeni joukkoon.

Elokuvat: 

Leffa paketti, jossa elokuvat: 
*Bridget Jones- eka osa
*Love actually
*About a boy

*Titanic 2


Sarjat:

*Ugly Betty kausi 3
Olen katsellut liikaa murha,ruumis, ja lieju sarjoja, ja romanttisia pläjäyksiä. 
Nyt kaipaan vähän Betty poweria ;) 

P.s IISO kiitos tytöille Lauantaista!

P.p.s Tiedättekö sellaisen ihmislajin, joka on ilkeä ja laiska ja silti tuntuu et siitä kaikesta kuitenkin palkitaan sitä? Minä tiedän. 
P.p.s Sille palkinto joka hiffaa ketä tää monsteri elokuvasta Cloverfield muistuttaa :) 





Nubamaisia terveisiä! Musta tuntuu et loppujenlopuks mul oli tuhat kertaa kivempaa  viikonloppuna kun mammalla ja kiitti hei vaan tuhannesti :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti